pettersenroar Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 hei jeg mista førerkortet i 80 sone han sier han målte meg til 128.48 men han målte ikke bare meg mn en motorsykkel som lå bak meg så han starta klokka på meg og stoppa den på sykkelen vi begge er helt sikkre på at vi ikke kjørte i mer en 110... holder dette i retten vi skal inn til uka så kan vi ta dem på noen måte??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 hei jeg mista førerkortet i 80 sone han sier han målte meg til 128.48 men han målte ikke bare meg mn en motorsykkel som lå bak meg så han starta klokka på meg og stoppa den på sykkelen vi begge er helt sikkre på at vi ikke kjørte i mer en 110... holder dette i retten vi skal inn til uka så kan vi ta dem på noen måte??? Dette er den tredje tråden du lager om at du har mistet lappen. Hvorfor ikke holde deg til én tråd? For øvrig, for å besvare spørsmålet ditt, så holder det selvsagt at du er sikker. Hvis du er sikker, blir målingen automatisk ugyldig. Det er derfor ingen blir dømt for fartsovertredelser så lenge de selv er sikre på at de ikke kjørte så fort som målingen viste. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 hei jeg mista førerkortet i 80 sone han sier han målte meg til 128.48 men han målte ikke bare meg mn en motorsykkel som lå bak meg så han starta klokka på meg og stoppa den på sykkelen vi begge er helt sikkre på at vi ikke kjørte i mer en 110... holder dette i retten vi skal inn til uka så kan vi ta dem på noen måte??? hvem av dere lå fremst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 jeg lå fremst å grunnen til at jeg har 3 tråder er fordi jeg har mistet det 2 ganger på veldig kort tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Ikke den skarpeste kniven... Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 satan før nå idiota Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 før eller etter idiota?.. hvem er idiota? du eller mc? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 satan før nå idiota Hold kjeften din, din sutreunge. Lær deg å kjøre fort på de riktige stedene, så slipper du å miste lappen hele tida...:) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 jeg lå fremst å grunnen til at jeg har 3 tråder er fordi jeg har mistet det 2 ganger på veldig kort tid Hehe, godt jobbet. :thanks Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg