Acha15 Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Noen som kan si meg hva jeg bør kjøpe av ting og åssen jeg fjerner rusten. Har aldri fikset rust før :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faudo Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 er det kosmetisk rust eller rust hull? om kosmetisk er det bare og kjøpe pussepapir (fint vel og merke) primer og lakk, bare og pusse ned så kjenner du over med handa om det er noen ujevnheter spray på med primer/grunning så lakk, Fiks ferdig. Lakk koden står på bilen og lakk for du på lakkforhandler eller møller. om det er rust hull burde du ha sveise kunnskaper eller's blir det sjeldent pent :P Siter BMW E46 2003 VW Golf MK 3 Cab. Solg Volvo S40 - Solgt Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acha15 Skrevet August 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Det er kosmetisk rust. ingen hull. er grunning og primer det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexz Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 er som Faudo sier, bare puss det ned med sandpapir så det blir pent å ha på grunning. Har akkurat gjort det selv nå, og jeg brukte quuick universal grunning å sprayet på:) ble bra til slutt det, det vanskeligste kan være å finne en farge som passer helt til bilen :) Siter - 2009 Mazda 6 X 1999 Skoda Octavia (solgt) X 1996 Ford Mondeo GLX (solgt) x 1993 VW Golf CL (spiker) x 1981 Opel Ascona C (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 er som Faudo sier, bare puss det ned med sandpapir så det blir pent å ha på grunning. Har akkurat gjort det selv nå, og jeg brukte quuick universal grunning å sprayet på:) ble bra til slutt det, det vanskeligste kan være å finne en farge som passer helt til bilen :) Hvor kjøpte du lakk, på en butikk her i byen eller? Skulle gjort det samme selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexz Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 har ikke fått kjøpt lakk enda. Kjøpte kun den grunningen. Så er på leting etter lakk nå:) Siter - 2009 Mazda 6 X 1999 Skoda Octavia (solgt) X 1996 Ford Mondeo GLX (solgt) x 1993 VW Golf CL (spiker) x 1981 Opel Ascona C (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 har ikke fått kjøpt lakk enda. Kjøpte kun den grunningen. Så er på leting etter lakk nå:) Har du kjøpt lakk eller? :) Skulle hatt noen tips til hvor man kan kjøpe på sprayboks. Hørt de selger på Tiller Fargehandel og Autoproducts Nord, men vet ikke helt hvor de har best peiling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Har du kjøpt lakk eller? :) Skulle hatt noen tips til hvor man kan kjøpe på sprayboks. Hørt de selger på Tiller Fargehandel og Autoproducts Nord, men vet ikke helt hvor de har best peiling. får også kjøpt det hos møller :)der jeg kjøpte Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg