Engelien Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Hoi! Fant ut i stad at fjernlysene mine ikke fungerer som de skal. Når jeg presser fjernlys bryteren fra meg ( får å slå dem på) så skjer det ingen ting.. Lyser ikke et blått lys i panelet heller. Men når jeg drar den TIL meg, altså for å blinke med fjernlysene, så fungerer både lampa i panelet og lysa. Noen idee på hvordan jeg får fiksa det her ? Siter VW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Hoi! Fant ut i stad at fjernlysene mine ikke fungerer som de skal. Når jeg presser fjernlys bryteren fra meg ( får å slå dem på) så skjer det ingen ting.. Lyser ikke et blått lys i panelet heller. Men når jeg drar den TIL meg, altså for å blinke med fjernlysene, så fungerer både lampa i panelet og lysa. Noen idee på hvordan jeg får fiksa det her ? Du må skru på hovedlysbryteren før langlysene fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Bytt bryteren...nok en dårlig del på disse drittbilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Du må skru på hovedlysbryteren før langlysene fungerer. Sier ikke mer. Siter 1998 VW Passat 1.9 TDI **Solgt** 1963 Ford Anglia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg