cd-marker Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Så her om dagen at bilextra solgte en Plexikasse med to 12" magnat5 høytalere og en forsterker til 5000, noen som har erfaringer med dette anlegget. Virket i hvertfall som det spilte noe sykt,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 har ikke hørt dette anlegget,men har selv 2 magnat forsterkere som jeg er kjempe fornøyd med. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 hadde en magnat 15" XTC, men den ble blåst.. hehe spilte noe jævlig den Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 har bare bra erfaringer med magnat jeg ihvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg