the_dragon_no1 Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 angel eyes "lyn" lakk under car neon streemer soting og felger ( men har dem liggende ; ) Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 ikkje verst er kun til små ting som kan fiksast, men så lenge du er fornøyd med bildet så kommer detaljene skikkelig i neste mod. Det er berre til å kødde seg med alle instillinger du finner og bruke det som du synst gjer bildet/objektet bedre/klare Siter BMW E36 318I Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet August 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 :) ja dette var bare en enkel en.. tenke bare og mekke en bg:P ska hive på lakk og spnt etterhvert, og litt mer grafikklakk ;) her er enn annen vers. som jeg gjorde tildigere, litt mer arbeid i den. ;) var hovedsaklig for og prøve styling/lakk.. gikk vel drøye 10 min etter jeg var ferdig, så var stylingen bestillt :D hehe 2 tone lakk felger front fanger bakfanger sideskjørt lykter øyenlokk scoop streemer soting stickers :) Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg