9kolai Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Lurer på om det er noen steder i oslo-området som tar betalt for å montere anlegg for deg. Vil ikke prøve det selv ettersom jeg har 0 peiling på dette selv og har lyst til å få en god jobb. Jeg tenker selfølgelig på at det er jeg kjøper høyttalere og noen andre som installerer/monterer dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 G.Myren, Oslo Bilstereo osv. vil vel være behjelpelige med slikt... Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 audio-art.no eller så er det installbay i tønsberg Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 ... og undertegnede hiiiver seg på i rekka. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Nevner også http://www.audio-art.no - europamester i bilstereo og fikser det meste... Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg