hallvardr Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 er visst ei pære som er gått bak speedoen på min 95 audi 80, har ikke titta så mye etter hva den enkleste måten å få skifta det på, men det er kanskje noen her som har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 jepp, ta av rattkåpa. Par skruer under rattkåpa igjen som går til instrumentet. Behøver ikke ta av rattet. Par 3 tilkoblinger på instrumentet som du må løsne. Mener noen av de har et klips oppå seg som du bare huker ut med et lite flatjern. 5min:P pærer får du på mekonomen.. eller møller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 jepp, ta av rattkåpa. Par skruer under rattkåpa igjen som går til instrumentet. Behøver ikke ta av rattet. Par 3 tilkoblinger på instrumentet som du må løsne. Mener noen av de har et klips oppå seg som du bare huker ut med et lite flatjern. 5min:P pærer får du på mekonomen.. eller møller strøkent, takker. har fridag i morgen, så da får jeg sett på det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg