Gå til innhold

Coacharen's Golf GTI

Ranger emnet


Coacharen

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Då har eg fått lagt bildene på dataen. :)

Fekk også emblemfri girll i posten i dag, så bare prøvemonterte den, før den ska lakkeres :D

 

Bilder :

 

IMG_2630-border.jpg

IMG_2643-border.jpg

 

Et bilde av den pæra eg skifta i midtkonsollen.. : )

 

IMG_2645-border.jpg

 

 

 

 

Komentarer ? :D

Golf 3 GTI 8v 97, colour concept.

http://www.bilforumet.no/golf-iii/206308-coacharen-s-golf-gti.html

Toyota Camry 2,0 87, bilcross prosjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen din er jo dritpen :D eneste er at personlig ville jeg valgt en litt mer diskret plassering av bass remoten pga fargen på den og at jeg liker det litt mer diskret.

 

Tusen Takk :)

 

Ja, er ganske enig, men det er ganske praktisk å ha den der da.. Tenke på faktisk å ta den inn under i det rommet under der, får se på det i morgen..

Må også komme meg til nærmeste høgger for å finne meg orginal girkule, å mansjetten rundt.. :D

 

Et spørsmal:

Er det forskjell på sjermbredderne på GTI og VR6 ? Hvis det er det, må eg skaffe meg VR6 breddere da framhjula stikker utforbi : )

Golf 3 GTI 8v 97, colour concept.

http://www.bilforumet.no/golf-iii/206308-coacharen-s-golf-gti.html

Toyota Camry 2,0 87, bilcross prosjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk :)

 

Ja, er ganske enig, men det er ganske praktisk å ha den der da.. Tenke på faktisk å ta den inn under i det rommet under der, får se på det i morgen..

Må også komme meg til nærmeste høgger for å finne meg orginal girkule, å mansjetten rundt.. :D

 

Et spørsmal:

Er det forskjell på sjermbredderne på GTI og VR6 ? Hvis det er det, må eg skaffe meg VR6 breddere da framhjula stikker utforbi : )

 

da får du bare ~ 0,5mm mer på hver side, kjøp heller rieger sine breddere om du skal skjule dekka dine!;) de har vel rundt 1cm +/- =0)

knall bra dette!

Litt mer senk? :D

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får du bare ~ 0,5mm mer på hver side, kjøp heller rieger sine breddere om du skal skjule dekka dine!;) de har vel rundt 1cm +/- =0)

knall bra dette!

Litt mer senk? :D

 

Har lyst på mer senk, men da blir bilen ubrukelig her på vestlandet... Får se til våren når eg har fatt meg arbeidsbil, kansje det blir 60/40 !! :D

Golf 3 GTI 8v 97, colour concept.

http://www.bilforumet.no/golf-iii/206308-coacharen-s-golf-gti.html

Toyota Camry 2,0 87, bilcross prosjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått flyttet på den bass remoten i dag. Så nå syns eg at eg fant en fin plass :)

Fant og en orginal girkule på høggern i dag, tror det var fra en cl eller gl, men det har ikke så mye å bety..

Tror de er sånn ca lik som på GTI ?

Bare synd at den mansjetten rundt var i såpass dårlig stand.. :(

 

IMG_2654-border.jpg

IMG_2655-border.jpg

 

 

For de som ikke ser hvor den er, er den nederst til venstre ved det grønne lyset ;)

bare å beklage bilde kvaliteten.

Golf 3 GTI 8v 97, colour concept.

http://www.bilforumet.no/golf-iii/206308-coacharen-s-golf-gti.html

Toyota Camry 2,0 87, bilcross prosjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår