pettersenroar Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 hadde tengt rundt 300 selv men mitt prosjekt foregår kunn i helgene så det kan ta litt tid men det blir påbegynt ganske så snart.. må spare litt til datasprut:P så må jeg finne en clutchpedal hehe huff huff dette blir mye rot :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 da var frontfanger og intercooler bestilt....:P var en tur innom møller i dag og koblet på vag com fy fan der var det mange feil ja men den beste var maks ladetrykk overskredet hehe kom ikke som noe sjokk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 chromspeil montert ble veldig bra noen andre bilder ..... http://i296.photobucket.com/albums/mm178/pettersenroar/DSCF0570.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 chromspeil montert ble veldig bra noen andre bilder ..... http://i296.photobucket.com/albums/mm178/pettersenroar/DSCF0570.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 var å hanta biln på møller i dag å trur dufan ikke at di hadd vært så frækk å fiksa biln min uten godkjenning fra meg å alikevell er den ikke i ordn 1500 rett til helvette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 ja da va biln sælt.. desværre... no bi d ny bil tel jul men ka sku man kjøp se?? bi nokk en likkens passat me laver km stand å manuellgir:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg