Mission Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Vent til våren med å montere noe :) Da får du på sommerfelga samtidig og :) Nja, klarer ikke og vente så lenge da ;) Nyyyyydelig 4er:D Takk :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Ikke faen om du skal vente til våren!:D (TEMPO!):D Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Nja, klarer ikke og vente så lenge da ;) Hehe, nei det var det da :P Blir i allefall morsomt å se resultatet :) Bestemt deg for sommerfelger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Ikke faen om du skal vente til våren!:D (TEMPO!):D Hehe, blir montert litt i helgen håper jeg. Formen begynner og komme seg nå så :) Hehe, nei det var det da :P Blir i allefall morsomt å se resultatet :) Bestemt deg for sommerfelger? Ikke 100% sikker på felgene enda. Men regner med det blir Vertini Riviera. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheXboxFreek Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Ikke 100% sikker på felgene enda. Men regner med det blir Vertini Riviera. Håper det ;). De er jo nydelige. Vurderer de jeg også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Håper det ;). De er jo nydelige. Vurderer de jeg også ;) Pene de ja :) Håper bare det ikke blir alt for mange som skal ha de da. Da må jeg bytte igjen..hehe :p Fått skiltene mine nå, pluss sline speilmerker:) Tricolor er selvsagt til andre bilen min :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 fett, hvor bestilte du dem fra?:) pris?:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 fett, hvor bestilte du dem fra?:) pris?:) Takk :) Betalte 660svenske kr for to skilt og en skiltholder med valgfritt trykk på funplates.se og inkl frakt :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 (endret) En nydelig bil du har. Var på møller bil tromsø å så på B8 å de er bare helt sinnsykt rå :pray Endret Mars 8, 2009 av Glema Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 En nydelig bil du har. Hva på møller bil tromsø å så på B8 å de er bare helt sinnsykt rå :) Takk for det :) Er veldig fornøyd med den jeg ja. Hadde planer om å selge den i vinter, men klarte ikke det :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Kan jo ikke fikse den opp for så å bare selge den da. Må jo i allefall ha den en stund etter at den er "ferdig":) Kommer til å bli meget pen når all stylinga og sommerfelgene kommer på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Kan jo ikke fikse den opp for så å bare selge den da. Må jo i allefall ha den en stund etter at den er "ferdig":) Kommer til å bli meget pen når all stylinga og sommerfelgene kommer på :) Skulle jeg solgt den, hadde det blitt før jeg hadde begynt og fikse den opp ;) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Skulle jeg solgt den, hadde det blitt før jeg hadde begynt og fikse den opp ;) Aha ja. Skjønner. Bra du ikke solgte den, men heller styla den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Aha ja. Skjønner. Bra du ikke solgte den, men heller styla den :) Bare får montert den sammen også nå så :wonder: Mulig det blir slike felger også. Mange som planlegger Vertini, og da vil ikke jeg ha det :rolleyes: Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Kjøp slike :) Champion SDS Invidia Forged wheels. 20 X 8.5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg