bull7 Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 noen her som har byttet til orginal s4 fanger på sin b5? brukte dere festene som sitter orginalt på bilen eller byttet dere til de orginale s4 festene? jeg må bytte fester og da vil jeg ikke bestille feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 det må da vel være noen som har en a4 med s4 fanger her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Al3x Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Here I am =) Jeg kjøpte min S4 fanger med festene og det var plug-n-play. S4 festene er helt identiske med de A4en bruker. Edit: Merk at jeg kjøpte pre-facelift fanger, vet ikke hvordan det er med facelift fangeren... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg