technobreath Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 jeg regna det for en selvfølge at du måtte ha wastegate - derfor nevnte jeg det ikke... Som turboed1 sier, for å justere trykk i det hele tatt må du ha en wastegate! Skal du ha original innmat så må kan det ikke skade med IC, for dess kaldere du klarer å ha lufta dess bedre for motoren. Men du må UANSETT senke kompresjonen som sagt, enten med dobbel pakning, eller med skikkelige stempel, som sagt er mye bedre. ER og enig i at du sikter alt for høyt i hk til å beholde motoren opp i mot original. :) Men for all del, lykke til! Lett å anbefale ting, men jeg forstår de koster penger også, men turbo, ic, wastegate, dump, datasprut med tenningskontroll og smidde stempel er det du trenger som en god basis. Råder også kanskje, men her går jeg utover mitt kunnskapsområde, så der hører du heller på mr. turboed! Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg