Mr_Q Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 tipper mye mer enn 6mnd, kamerat av meg ble stoppa på e6 ved råde for å ligge for nære bilen foran, han holdt fartsgrensen men mistet lappen i 8 mnd, han var i prøvetid... Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Det er jammen godt vi har slike folk ute på veien som gjør livet så mye lettere for resten av oss... Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Men hvordan så det ut der du smalt da?.. Hvis det ikke er tydelige tegn på grisekjøring eller vitner kan du jo bare si at du skvatt fordi det smalt i bilen så sklei du av og der brant det Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dermedmazda Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Teori eller ikke, du bør kanskje begynne her: http://en.wikipedia.org/wiki/Oversteer :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 fortjener å miste lappen ass .. Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 burde hatt juling med øks Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 var det rus inne i bildet så kan du vel se langt etter forsikringspengene også... håper du må erstatte alt av gjerder du har ødelagt også. grisekjøring i tettbyggd strøk er jo helt sinnsykt. null sympati herfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 tord ivel.. ikke vær så slem mot han.. alle alkoholikere begår sin første feil tidlig i livet;!) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badjoo Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 helt ufattelig, jeg som yrkessjofør håper at du aldri i de lange livstid får lappen tilbake, du kan jo bare tenke deg vist det hadde gått noen på det fortauet/veien.. Siter Porsche x Honda crx x Honda prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 menne.... how the hell tok nå bilen fyr da? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Verken tror eller håper du får den lappen tilbake på en stund. Jeg har bodd 2-300m unna her i 16år, og for å kjøre av i den svingen der er du nødt til å ha hatt MEGET bra fart! Dette kombinert med at du har NULL sikt rundt svingen gjør at du skal heller være gla du ikke tok livet av noen. Hele landslaget kunne stått midt i veien rundt svingen der uten at du hadde hatt den fjerneste aning. Aldri fått med deg at du skal kunnne stoppe på den distansen du ser? just my two cents.. Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Verken tror eller håper du får den lappen tilbake på en stund. Jeg har bodd 2-300m unna her i 16år, og for å kjøre av i den svingen der er du nødt til å ha hatt MEGET bra fart! Dette kombinert med at du har NULL sikt rundt svingen gjør at du skal heller være gla du ikke tok livet av noen. Hele landslaget kunne stått midt i veien rundt svingen der uten at du hadde hatt den fjerneste aning. Aldri fått med deg at du skal kunnne stoppe på den distansen du ser? just my two cents.. det med landslaget er jo ikke store tapet.. sparer bare miljø og tv for masse unødvendig fotball piss verre om det sto en gjeng med superstrøkne kvalitets prostituere babes fra romania eller polen som var på vei til kvelds-skifte og du flakser dem.... da hadde jeg vært maad Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Altså, jeg dømmer ingen, jeg har selv rast igjennom den svingen der i høyere farter enn den jeg har fått oppgitt (av deg, via andre), men da sladden min kom så klarte jeg å holde den :P. Den svingen tåler fart, men problemer er at den er blind, så du ser intet og da bør du kunne holde bilen på veien, i ditt felt! Eller, det smarteste ikke råkjøre der. Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terr23 Skrevet August 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 innrømmer fullt og ærlig grise kjøring var helt idiot kjøring :P mista lappen 2 år og 3 mnder for fartovertredelse :) minst 120km/t målte dem meg til.. grunnen til at jeg ikke klarte sladden var pga 2 dekk eksploderte i sladden. så faen IKKE snakk dritt om kjøringa mi! :P har bare ansvars forsikring på bilen :P ......... INGEN RUS!....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 grunnen til at jeg ikke klarte sladden var pga 2 dekk eksploderte i sladden.så faen IKKE snakk dritt om kjøringa mi! :P Da var det heller snakk om drittdekk og manglende/lat kontroll av om de var gode nok? Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg