Arild23 Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Hvilke bremser er å anbefale til min bil? A3 1,8TQ 2002mod. Må ha nye skiver og klosser foran. Syns skivene blir litt små med 18" hjul. Men bruker 15" hjul om vinteren. Hva er å anbefale av bremser til en rimelig penge? Bare org.? Skal jeg ha større skiver må jeg da ha nye caliptere? Siter Audi A3 1.8TQ 2002mod. Ford S-max 2.0L tdci Midnight blue 2011mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Du kan få tak i mye rart skal jeg si deg.. Du har brembo f.eks,eller Black Diamond,og mm.. Stikk innom bilxtra eller mekonomen,de for tak i det. Og nei,du trenger ikke å kjøpe nye eller større kalipere.. Men kjøp av nye skiver med hull og sliset,og nye klosser,f.eks red stuff.Så ender du opp på under 4000 kr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild23 Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Du kan få tak i mye rart skal jeg si deg..Du har brembo f.eks,eller Black Diamond,og mm.. Stikk innom bilxtra eller mekonomen,de for tak i det. Og nei,du trenger ikke å kjøpe nye eller større kalipere.. Men kjøp av nye skiver med hull og sliset,og nye klosser,f.eks red stuff.Så ender du opp på under 4000 kr.. Hvor store skiver kan jeg ha inni 15" hjul da? Noen som vet? De ser så veldig små ut inni sommer hjula, men vil ikke kjøpe nye vinter hjul av den grunn for å få større skiver. Siter Audi A3 1.8TQ 2002mod. Ford S-max 2.0L tdci Midnight blue 2011mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Skal du ha på 15" vinterhjul, kan du ikke kjøre større bremser en det som allerede sitter der! Anbefaler deg kombinasjonen; Black Diamond slissa/borra skiver, sammen med Ferrodo DS2500 klosser! Kanon gode bremser, som holder lenge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild23 Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Var det jeg regnet med, gidder ikke kjøpe nye vinterhjul for å kjøpe nye større bremser, da blir det noen dyre bremser.... ;) Siter Audi A3 1.8TQ 2002mod. Ford S-max 2.0L tdci Midnight blue 2011mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg