trra Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Nå som det har regnet ekstremt mye her så kommer det litt vann inn nede ved dørterskelen på passasjer siden foran. Ser det renner en liten stripe over dekslet og ned på gulvmatta. Nå er det ikke snakk om mye, drar jo nesten like mye vann inn med skoa på førersiden. Bilen står ikke parkert skrått eller noe. Noen som har opplevd det samme, eventuelt vet om dette er en gjenganger på Octavia 2? Har fremdeles reklamasjonsrett på bilen(juni 05) så skal vel alltid få forhandler til å fikse dette, men alltids greit å ha litt info på forhånd før jeg drar avgårde og skjeller de ut angry2 Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Kan det ikke være sånn at dreneringshullet er tettet igjen? Ikke sikker hvis det er et "hull", men hver gang jeg åpner dørren så renner det mye vann fra undersiden av dørren. Kanskje denne "dreneringen" som er tett hos deg. /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivejor Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Jeg ble anbefalt av en bilforhandler å følge med om det kom fukt i dørken, da de har registrert at det har forekommet enkelte tilfeller med lekasjer på fører -og passasjerside. Tror dette hadde noe med hengsler/pakning å gjøre. (Husker ikke 100% hva som var årsak). Men jeg tror nok du vil få dette på garanti/reklamasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Hei! Dette er en svakhet på Skoda. Mange som har fått rettet opp i problemt. Siden du har en Octavia 2 så har du garanti også Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Octavia2004 Skrevet September 7, 2011 Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 Jeg har eksakt samme problem som trra på min 2004 Octavia. Lekkasjen er samme sted og arter seg likt som beskrevet. Er det noen som har en "easy fix" for dette? Jeg ser at tråden jeg spør i er 3 år gammel, men jeg vil tro problemet fremdeles er relevant for flere.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet September 17, 2011 Rapporter Share Skrevet September 17, 2011 på baksiden av dørtrekket er det limt plast over innerstrukturen av døra. sannsynligvis er det denne som ikke er tett. sørg for at denne er tett så forsvinner nok problemet deres.... Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg