Nyggen Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Hallo. Hva er dekk dim på hjula som står på?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greipstad Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 veldig fin amazon!:) ligna veldig på min før egentlig. kappa fjører og samme felger.. men jeg kjøpte ikke med de felgene, og det angrer jeg på. de passer jo så til bilen:) Siter 1966 Volvo Amazon b20 1993 Nissan 200sx s13 ca18det 1992 Audi S4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Hallo.Hva er dekk dim på hjula som står på?????? 195x50x15 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 veldig fin amazon!:) ligna veldig på min før egentlig. kappa fjører og samme felger.. men jeg kjøpte ikke med de felgene, og det angrer jeg på. de passer jo så til bilen:) Selv takk! Din er nærmest perfekt;) Ja felgene passer bra de! Hjulbuene har blitt valset, pluss at dekket blir slitt i ytterkant, så helt hundre er det jo ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greipstad Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Selv takk! Din er nærmest perfekt;) Ja felgene passer bra de! Hjulbuene har blitt valset, pluss at dekket blir slitt i ytterkant, så helt hundre er det jo ikke. hehe, takk:) har også valset mine hjulbuer for å få skikkelig plass til felgene.. men jeg får ikke helt full sving med mine, så er ikke helt 100 de heller... Siter 1966 Volvo Amazon b20 1993 Nissan 200sx s13 ca18det 1992 Audi S4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Jeg å samboeren fikk oss en helgetur i Amazonen i går:) Like artig å sjarmerende hver gang. Så da knipsa kjæresten min noen bilder i det nydelige Drammens-været! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Har polert og kjørt litt. før underveis Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Er som å se på Flåklypa Grand Prix på Julaften jo ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Hehe pga. deg har jeg lagt ut bilene min til salgs :D Må ha gasserlyd jeg også Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Har fått lagt om til nye flotte sommerdekker, de gamle var helt nedslitt. Dette var et helvete pga, den breie kanten og en noe rar plassert sveis.(Plassert på den første kanten på navet, så denne ekstra store kanten gjorde at dekket var så å si umulig å få dratt på) Borsett fra dette har jeg vært på lysakerbil i dag og spurt om pris på piperx filter med mellomleggsplate, fikk en pris jeg syns var ganske høy, 1500,-! Er det et sted man kan få tak i dette billigere? Mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Motorbilder! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Var på Volvo treff på cc i Drammen idag:) Eneste Amazon på treffet da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Motorbilder! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Fant noen fler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Bildene jeg har tatt jo, så det var den som var din. Digga den bilen, sto lenge og kikka:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg