Nismo Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 2 ting Noen andre som har Thrustmaster Ferrari Enzo ratt og pedaler til PS2? Virker ikke som det sviger like mye som med analog stikke. Får liksom mindre utslag på "hjula" ved fullt rattutslag. Snakker nå om GT3 btw, og har kalibrert rattet. Får fullt utslag på søylene der. Er det andre som har samme prob? Eller er bare jeg en N00B? Neste spm er da om det er noe stort hokus pokus å brenne PS2 DVD spill, og evt CDROM baserte? bare å laste ned og brenne, eller masse styr. Har en NEO4 chip eller noe sånt i maskinen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 jeg syns også at rattet svinger mindre. Har ikke ratt selv så jeg har ikke testa så mye, men de gangene jeg har testa så har det virka sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg