eschatos Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Kilometerteller/triptelleren på min A4 B5 var plutselig helt mørk i kveld da jeg var ute å kjørte en tur. Alt annet ser ut til å fungere, noen som vet hva problemet er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1ffern Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 mista lysan jeg bare så bare å dra på møller å få i nye =) Siter AUDI A4TQ 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Kilometerteller/triptelleren på min A4 B5 var plutselig helt mørk i kveld da jeg var ute å kjørte en tur. Alt annet ser ut til å fungere, noen som vet hva problemet er? Sikkert lyspæra bak som har tatt kvelden. Skru ut instrumentpanelet for å komme til. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschatos Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Hadde en liten mistanke om det ja, får håpe det er lysa... Rett på møller i morgen da=) evt, hvilken type lyspærer er brukt i instrumentet? Finner jeg de på ebay?=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Hadde en liten mistanke om det ja, får håpe det er lysa... Rett på møller i morgen da=) evt, hvilken type lyspærer er brukt i instrumentet? Finner jeg de på ebay?=) Ikke alle Møller som selger disse, men de fleste bensinstasjoner gjør. Men greit å montere ut den som er gåen først, så du er sikker på du får riktig styrke. Husker ikke hva som skal hvor i farten, men det går som regel 1, 1.1 og 1,2w. Har du feil styrke begynner plastikken rundt og smelte :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschatos Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Ikke alle Møller som selger disse, men de fleste bensinstasjoner gjør. Men greit å montere ut den som er gåen først, så du er sikker på du får riktig styrke. Husker ikke hva som skal hvor i farten, men det går som regel 1, 1.1 og 1,2w. Har du feil styrke begynner plastikken rundt og smelte :) Akkurat ja, det vil vi jo ikke ha noe av:p Da må jo løsningen være LEDs? Men disse kan vel man ikke dimme og vil de lyse like bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Hvis du finner leds som passer, så for all del.. Jeg ville holdt meg til de orginale pærene :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg