porsche helge Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Hei, da er det på tide og legge ut en tråd om mitt lille stereo prosjekt i integran. har kåmt godt i gang allerede og satser på og få det ferdig i helga. kjører 2X sony xplod 12" i heimelaga glassfiberkasse, har fortia en ADS p700.1 forsterker til subbane og en liten sony forsterker til ADS høgtalarane i "bakskjermane" legger ut bilder ved ei seinere anledning.. har eit lite spørsmål, er det noen som vet kor eg får kjøpt erstatnings batteri som basser i honda? den lille typen, fant det på ei side for lenge sia men husker ikkje kor det va, må ha eit nytt litt kraftigere batteri, lei ta å sjå ut som et rullande discotek når eg kjem utover vegne;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche helge Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 biln det er snakk om, starta me og ribbe litt. asfalt i dørken. vibroplast i bakskjerma og bakluke. starta me bonn og bakvegg i kassa, bygd opp litt, klart te å kle me fleece. fleece på plass. dynka me polyester har ikkje bilder frå når eg la glassfiber men her er det då ferdig pussa. ferdig lakka. subbane i og midlertidi lagt opp med en liten sony forsterker som fungerte veldig bra.. meir bilde kjem en anna dag( he bygd en del meir no) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 kunne kanskje pussa litt til siden du skulle lakke den eller? :P mitt råd er alltid; har man ikke tid til å pusse skikkelig, så trekker man kassa me stoff ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche helge Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 kunne kanskje pussa litt til siden du skulle lakke den eller? :P mitt råd er alltid; har man ikke tid til å pusse skikkelig, så trekker man kassa me stoff ;) kasså er bra pussa den, det so va var at d va volsomt ka et ver ute når ej lakka kassa, blåste so fy... å når eg var ferdig og lakke kjem d en idiot inni garasjå å let opp portn so det bles pussestøv utover heile greiå:anger: men nokon som veit om sånne batteri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg