Engelien Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Hoi! Er ute etter litt grommere lyd i passaten. ( 1.8T 3B ) Noen som veit om no som gjør susen? Fint om dere lister opp Pris og evn link :) For å skjønne hva jeg er ute etter, så legger jeg med en snutt. Siter VW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Drill og bor...Det kalles odaltrimming, så får du lyden med på kjøpet....ganske kuult.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 dem selger disse stort sett åveralt prisen ligger vel på 5 6000 på et komplett annlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engelien Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Send noen brukbare linker da ? :) Siter VW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Hoi! Er ute etter litt grommere lyd i passaten. ( 1.8T 3B ) Noen som veit om no som gjør susen? Fint om dere lister opp Pris og evn link :) For å skjønne hva jeg er ute etter, så legger jeg med en snutt. Hejsann svejsann! Eksos til passat finner du på en million websider! Bare å søke. Det greieste og beste er jo å handle et ferdig eksosanlegg fra turbo og bak (med racekat eller kat-erstatter) i 2,5" eller 3". Pris varierer etter merke og stålkvalitet, bøyemetoder osv. Men er du hendig selv så finnes det penger å spare på å lage et selv med universaldeler. På min passat har jeg 3" eksos fra flexrøret. åpent luftfilter og frontmontert intercooler. FMIC lager faktisk bra lyd, noe jeg ikke hadde trodd. Men dette er lyd som utmerker seg spesielt fra motor da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg