Gå til innhold

945turbon min på acr drifting

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Flott kjøring :)

..hehe..eneste Volvo'en som IKKE snurra på Breisladden :)

 

Hva er gjort med bilen?

 

hehe takker fikk med meg det med at jeg hva den eneste volvon som ikke snurra på breisladden.. hehe

 

Biln er egentli en 745 85mod som e totalt ombygd til 945 96mod.

 

det e bare karroseriet som stammer fra 745,dører,baklukke,intriørm understell osv e fra 945.

 

motor er en ft med underspyling som skal ha smidd innmat,det e montert alucooler i fronten,s60r dyser,3"eksos og 3"lmm det e gullhjerner som har chiper som e programert til oppsette.åpemt filter osv. Lader 1.2bar

 

girboks er en m46p som e forsterka.

 

bakaksling stammer fra en disel som har fått sveisa esab sperre,

 

e masse meir info men dette får hold..

Volvo 945 tic

Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt med biler eldre enn 88' :) ingen catalysator krav :D

 

noen eksakte tall på hk? testa i benk altså :P

 

Pen bil var det og :D

 

ja e kjekt med eldre biler. hehe

 

nei har ikke noe eksakte tall kor mye hk enda men har planer om å teste i benk til våren, bilen fungerte godt på acr og holdt nu følge med 300++ biler på langstrekka godt og fikk kjørt bilen godt, ja e noe småfiks utsende messig på den som skal fikses, f.eks bunglat høyre forskjerm og div småfiks. men bir fiksing i løpet av vinteren..

Volvo 945 tic

Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får lage en skikkelig tråd om bilen :)

 

 

ja det kommer,må bare få tia tel og sette meg ned og skrive den. men fikk kjeft av admin for ei stund sia denne låg i 9srien trådan og at den sku i 7serien men ser ikke denne bilen som 7serie nemlig..

Volvo 945 tic

Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår