morten_kjar Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Lurte på om det var noen her som har erfaring med å bytte kanalene på golf 3! fant akkurat ut at den idioten jeg kjøpte bilen av har sparklet et stort området med sparkel så MÅ bytte kanalen =( vet det blir sveising osv, men noen tips osv =) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_kjar Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 ingen? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 skulle gjerne gitt tips men sendte vekk min for sveis... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_kjar Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 hva ga du for det da? se for meg at det er ganske dyrt :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 tja.....ga nok ikke supermye. byttet kanaler, alle skjermer/skjermbuer, litt gulv osv for 12=) ok pris synes nå jeg=) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_kjar Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 jøss ja.. verksted å anbefale :morph: ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 tja.....verksted ja :P har desverre lite annbefalinger der =( Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faudo Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 hør med ett sveiseverksted eller noen skoler som har bilrep linje.. en kammerat betalte ikke store greiene for en større sveisjobb på bilen sin.. vet at Drammen og Kongsberg har slike linjer.. ellers kan du høre med et "normalt" verksted om de gjør jobber uten kvittering.. værste svar du kan få er et nei. Siter BMW E46 2003 VW Golf MK 3 Cab. Solg Volvo S40 - Solgt Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg