ahustad Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Hei! Har en golf 3 cl 1,8. tenkte på å kjøpe gti/vr6 leppe til den, men passer den på min?. elr må jeg modifisere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Den passer rett på:) Eneste du kanskje må gjøre er å ta løs "sprutdekslene" som skal stå fast i frontleppa orginalt, og eventuellt skru dem fast i Vr6 leppa:) Selv om det kanskje koster mer så vil jeg anbefale deg å kjøpe hos VW, da typen dem selger der er av bedre kvalitet enn de mange andre typene på markedet:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 de fra veng er også ganske bra virker det som =) de jeg har hvertfall Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Alt er bedre en hard-plast uansett. Subber du litt ned da, så er den ødelagt. Jeg er veldig fornøyd med min originale VR6-leppe i hvert fall. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg