TaclThen Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg skal legge til bilder her på denne siden. Er det noen som kan hjelpe meg? Siter Skal leve for alt eller dø i forsøket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Først må bildet lastes opp på en ekstern server, det finnes flere slike rundt om kring, blandt annet imageshack.org og photobucket.com. Etter du har lastet opp bildet, kopierer du URLen og setter den innmellom :) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TaclThen Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Takk. det funket Siter Skal leve for alt eller dø i forsøket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Er det muleg å bruke bildegalleriet her på dette forumet i plassen for photobucket.com eller imageshack.org. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaX Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Ja tror det er mulig ja;) så lenge det er på nettet og du har en url til det så skal d vel gå;) Siter '96 Audi A4 1.8 Forspranget ligger i teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg