MrControl Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 om en motor er bra eller ikke har ingenting med og hive på turbo eller ikke, sier seg selv at jo lavere komp du har jo bedre egner den seg for en turbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBuilder Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 å?? Den var ny! Hvis vedkommende som startet tråden forsatt er ute etter M5, er min til salgs, send PM.... 3,8l touring forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Originally posted by MBuilder å?? Den var ny! Hvis vedkommende som startet tråden forsatt er ute etter M5, er min til salgs, send PM.... 3,8l touring forresten Nå har jeg dessverre ikke råd...:( Begynner på skole til høsten...så jeg får nøye meg med 520ien min med m5 interiør:D Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 3,8l motorene er vel de skjøreste? 3,6l er de som er best av M5 motorene. Har jeg hørt da. eg for min del har hørt at det var motsatt... at 3,8 var den mest slitesterke! men alt dette kan sikkert ha sammenheng med at 3,6 ane er billigare, og dermed har dei muligens fleire eigarar, som ikkje alltid tar like godt vare på dei. kjøper du ein 3,8 så er mulighetene for at det er ferre og eigarar som bryr seg meir om bilane sine som har hatt dei. dette er berre min teori om den saken... Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg