gnusern Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Hei, noen som har en forsterker å anbefale som kan drive denne subben bra? Er rimeli grønn på dette. Hva synes dere om sub/kassen?, bor på hybel så har lite mulighet for å lage kasse selv. Er det noe bedre på markedet? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnusern Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 anyone:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbelobb Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 spør instalbay da siden det er de som forhandler den. Men Hertz er jo et solid merke så den er sikkert bra. Om det fines bedre skal jeg ikke uttale meg om siden jeg ike har hørt den Siter Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt! Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoTheFo Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 En Hertz EP1D på 750w i 2ohm klarer nok jobben fint. De har den på installbay til 3599,- Siter Hertz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 men den kommer ikke til lager igjen før ca september.. Den subben er helt kurrant! den kommer ferdig i kasse, så du slipper å lage! forsterkeren i signaturen min kunne drevet den greit, samt gitt et lkøft til de andre høyttalerene dine :) 4*60w +1*250w i 2ohm på bassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg