Voøvo740_89 Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 jeg har en B21ET motor i min 240. har et problem med denne. Vil ikke starte. når jeg drar på starteren så tenner den med en gang men starter ikke. Tok ut ene pluggen å la den på toppen. da såg jeg att det var bra gnist med en gang, men ble liksom svakere etter hvert. Byttet i dag Coil, Plugger, Plugg kabler og tennings hjerne, men ikke noe forbedring. Noen som har vert borti det samme??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 kan være fordeleren? slet med det samme på en b230a.. byttet fordeleren og den fyrte med en gang.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Voøvo740_89 Skrevet August 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Får vel prøve å bytte den da. Hva er prisen på noe sånt da???? Eller er det ok å kjøpe brukt??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 det er helt ok å kjøpe brukt.. koster nok ikke mer enn en hundrelapp kansje? Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Voøvo740_89 Skrevet August 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Da prøver jeg det. Så får vi se hva som skjer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 jeg ville bygd om til tennings-system med hal giver (er på f.eks a-motor fra 86 og oppover). da får du litt mere "moderne" tennings-system + at det er mye lettere å få tak i deler til det. bare et tips ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg