ZyXEL Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 har fått tilbud om å kjøpe en Audi 100 2,8 V6 Quattro til 35000kr husker ikke årsmodell og hvor langt den var kjørt, men den er bygd om til biobensin, det er defa pakke, takluke og noe galt med abs'en. er det et godt kjøp? Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Nei! Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Er vel helt avhengig av tilstand på resten av bilen. Og si nei uten å vite mer en det som er opplyst her blir litt drøy synes jeg. billigste Audi 100 2.8 Quattro på FINN akkurat nå ligger på 48.000,- ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 den ser ikke så ille ut, og vart eu godkjent rett før jul Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 trur ikke det er så ille handel jeg men Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 årsmodell og km stand har greit mye å si da. Men som sagt tror det er grei pris jeg. Abs feilen kan jo bare være en sensor. Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Disse bilene har begynt å rullet en del,så prisene på dem har falt veldi i senere tid. Nå vet ikke jeg hvor langt denne er gått,men har den passert 250000,så er dette dyrt. disse motorene er ikke all verdens slitesterke(spørs jo selfølgelig vilken service dem har fått da,og behandling ellers)Men har den fått fin behandling,så er jo dette ingen upris selvfølgelig..Men.. det er jo mange meninger om dette :) Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 ok Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg