Seth Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 morro så lenge rs2`n var på veien ja. Siter 96mod audi S6 4,2 00mod audi a4 1,9 tdi quattro S edition 85mod golf 2 div mod HOLD AVSTAND-BARN LEKER! FOLLOGUTTA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 FGL er jo lokallaget til vag-klubben i follo, De har sammenkomster på mcdonalds i ski tirsdager i partalls uker. Har snakka med kassereren i lokallaget, og merkene deres"Hold avstand-Barn leker" skal vistnok kunne kjøpes for 150-200kr... vel møtt i ski;) Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Dette gikk jo unna! Pass på skiltene gutter! ;) Siter 00 Audi S8 Tipr (arbeidsbrakka) x01 BMW M5 x98 Audi S8 6man x96 M3 3,2 Cab Individual x95 BMW 750i x93 Golf VR6 x93 BMW M5 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seth Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by audi 90quattro FGL er jo lokallaget til vag-klubben i follo, De har sammenkomster på mcdonalds i ski tirsdager i partalls uker. Har snakka med kassereren i lokallaget, og merkene deres"Hold avstand-Barn leker" skal vistnok kunne kjøpes for 150-200kr... vel møtt i ski;) stemmer det men man må jo kjøre så man fortjener det merke da. Siter 96mod audi S6 4,2 00mod audi a4 1,9 tdi quattro S edition 85mod golf 2 div mod HOLD AVSTAND-BARN LEKER! FOLLOGUTTA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Og så var filmen borte.... før jeg fikk sett den...:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sneaker Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by boramannen Og så var filmen borte.... før jeg fikk sett den...:( Jepp... Noen som har lastet den ned og gidder å legge den ut, eventuelt sende den til meg? Skulle så gjerne ha sett den filmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg