MarkusS Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Hei. Er det noen her inne som har erfaring med kompressor (supercharger/skru-kompressor) på 3.8l m5 motoren? Hvilket merke på kompressor? Bolt-on kit? All info er inntresangt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 ingen personlig erfaring , MEN iom jeg har undersøkt litt selv rundt dette så kom jeg vel frem til at der finnes ikke bolt on kit av noe slag til 3,8l som funker eller som er anbefalt. Long story short : skal du ha holdbare hester ut av denne motoren ved hjelp av respirator system så koster det $$$ .. ( og/eller du lager selv , noe som krever litt over snittet av teknisk og mekanisk innsikt) Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarkusS Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Ja, har kommet fram til det samme som deg. men var nysjerrig, for mulig jeg hadde oversett noe. Men har tillgang på mye bra verktøy, så ligger ann til at d blir ennten kenne bell eller lysholm som må modifiseres litt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg