KadettC16v Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by TurboPolo Kjøp deg en god gammal Poppy!! Da har du lukt til du dør!!! :D:D:D For all del ikke kjøp Poppy...får ikke mer dritt lukt enn det.. Stig, gå å legg deg :d Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 jeg mener selv jeg har god lukt i bilen.. mange andre mener det mostatte. jeg har 55 baums(apple) og 2 poppy(blåe) ikke alle baumsa i speile seff men lukter fint i sammen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Legg en wunderbaum under matta eller sete. Wunderbaum av type "Pinja Coloada". Den lukter smooth hvis du ikke drar ut hele dingsen med en gang. New Car, Skogfrisk og alle de er bare å glemme Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Har aldri lukta noen gode billukt produkter jeg, luktfri er best, men hvis man først har et problem med lukt, er det jo bare å prøve å vaske, hvis det ikke går bort, så fin en eller annen litt diskret lukt da, wunderbaum er kvalmende. Når jeg skal kjøpe bil og det lukter baum der, så får ikke jeg lyst til å kjøpe bilen. når du har tømt en boks med ferdig skrellete reker så tøm det i kupevarme registeret, har hørt det skal lukte godt :op Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 en kamerat av meg har ca 200 baum og div andre go lukt saker i speilet, den lukter det gromt i-...... Kjøpt foresten 15 baum på engang. av med all plast opp i speilet og max varme apperat.. mmmmmmm det luktet godt det du... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Wunderbaum "New Car" Den er blå.. :D :D Handler den i Sverige, sjelden å se i Norge. Min favoritt i alle år, lukter spesielt bra sammen med skinninteriør.. Putter den i hanskerommet, så det ikke blir for sterk lukt. :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Jøss.. må man feste speilet i taket med gjennomgående bolt da ? Nei da men sikten er så som så.... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg