Oleee Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Hva vil dere anbefale av godlukt i bilen? Just that simple question..;) Og nevn noe som ikke er verdt kronene og ørene en gang..:rolleyes: Takk på forhånd! Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Sprut litt "le male" på hver seterygg før du lar bilen stå med alle dørene åpne i 10 minutters tid. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by Walter_Melon Sprut litt "le male" på hver seterygg før du lar bilen stå med alle dørene åpne i 10 minutters tid. ;) Hehehe, good one! :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 bare å kjøp et grantre og gjem det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by pahf bare å kjøp et grantre og gjem det. :) Hmm, er det skikken i levanger da? de fleste jeg har sett på levanger har speile fult men baums. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Hold bilen ren og ryddig. Vask ofte finn produkter som lukter godt. Skal være unødvendig med Wunderbaum o.l da ;) Cockpitshine fra Biltema lukter veldig godt! BTW: Møllkuler er vel eneste utvei for mange. For å fjerne den inngrodde lukta av grønn wunderbaum, cola, rester av halvspiste hamburgere og stinkende fjortissparfyme feks...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by Jonaldo Hold bilen ren og ryddig. Vask ofte finn produkter som lukter godt. Skal være unødvendig med Wunderbaum o.l da ;) Cockpitshine fra Biltema lukter veldig godt! BTW: Møllkuler er vel eneste utvei for mange. For å fjerne den inngrodde lukta av grønn wunderbaum, cola, rester av halvspiste hamburgere og stinkende fjortissparfyme feks...... :D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 kjøp ei duft gran... hjem den.. jordgubb er god Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Kjøp deg en god gammal Poppy!! Da har du lukt til du dør!!! :D:D:D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by Cool Hmm, er det skikken i levanger da? de fleste jeg har sett på levanger har speile fult men baums. skikk og skikk, ikke at jeg følger den, men joda finns da sorten, men skal vi gå innpå stedsmobbing så er jeg rimelig sikker på at det finns sorten på inderøy også ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Anbefaler donaldfiguren på mobilsentrum.no, den lukter syyykt digg :D og er samtidig litt fet. Koster 69,- og er absolutt verdt penga. (Overdøver ikke sprit-lukt hvis du kjører pirat men :p) http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=187933737&n=868687906&pn=868702377 Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Hadde Donald jeg også... Helt til hodet datt av! Luktet bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 jeg syns vanilje wunderbaum lukter godt jeg... Hvis du skal kødde litt med folk, tar du bare en wunderbaum eller to, og gjemmer under et sete når du går av.. fisk der lufta til varmeapparatet blir dratt inn funker også.:) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Vask interiøret med Autoglyms Car interior shampoo. Ikke dynke bilen full, men spraye på og gni av med svamp e.l Setter igjen en deilig duft som minner litt om nybil lukt syns jeg. Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 En kompis hadde den donaldfiguren fremst på panseret. Så jævli bra ut...:D :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg