kimdaleeide@hotmail.com Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 selger dette: panser angeleyes baklykter sideblinker frontblinker luftfilter airbag ratt deksler i bagasjerom svart skinn intreør orginal rieger infinity 1 hekk dtm effektanlegg (2x76mm2 tuter) 7,5x16" allessio felger, 6 eiker!!!!! alt er til cab... men noe av det passer til coupe også!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by kimdaleeide@hotmail.com selger dette: panser angeleyes baklykter sideblinker frontblinker luftfilter airbag ratt deksler i bagasjerom svart skinn intreør orginal rieger infinity 1 hekk dtm effektanlegg (2x76mm2 tuter) 7,5x16" allessio felger, 6 eiker!!!!! alt er til cab... men noe av det passer til coupe også!!! er fortsatt intr i angeleyesene dine men etter 3 pm`r som jeg ikke får svar på begynner jeg å lure litt mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 har du fler angel eyes lykter? Bjørn Ellingsen Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimdaleeide@hotmail.com Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 he he.. ehh... nope... tok bare det som jeg hadde skrevet og limte inn her... angel eyesene er sendt del deg bmw323 eller bjørn :) Kas: vakke det du som sendte meg mail da...? Svarte på den... Var inne på hjemme siden din... driver du mye med sånne kopi greier..? kan du skaffe mye av det..? Nye infinity hekken med plass til to pipes på hver side bak..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimdaleeide@hotmail.com Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Hvilken bil kjører du kas..? har du bilde av den...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Kim: De sideblinkerne, er det sånn blanke også? som angel eyes lyktene? hva slags type skinn er det du har ? farge,type stoler og til hvilket kaross :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by kimdaleeide@hotmail.com he he.. ehh... nope... tok bare det som jeg hadde skrevet og limte inn her... angel eyesene er sendt del deg bmw323 eller bjørn :) Kas: vakke det du som sendte meg mail da...? Svarte på den... Var inne på hjemme siden din... driver du mye med sånne kopi greier..? kan du skaffe mye av det..? Nye infinity hekken med plass til to pipes på hver side bak..? hei jeg driver ikke med kopi men har gode kontakter på org og uorg deler.driver mest med carbonfiber.kan ikke se at jeg har fått noe svar ang de lampene skjønner du. ang den nyeste fangeren til rieger bak så har jeg ikke fått noen "god" pris på det enda men kan sjekke litt mer.skal ha slik selv oxo på touringen. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by kimdaleeide@hotmail.com Hvilken bil kjører du kas..? har du bilde av den...? ikke for å være sær men jeg har bestemt meg for å ikke vise fra bilen før gatebil.hvis den er ferdig til det.stikkord:m3/usa driver oxo med noen andre "værsting" bmw`er nå så da blir det lite tid til sine egne ting. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg