Gå til innhold

Da ble det omsider Amazon på meg også ;)

Ranger emnet


Stig73CamaroZ28

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, det er jo bare snakk om prioritering egentlig. Men jeg har flere bilprosjekter pluss et hus å fikse på, så kommer det jo gjerne noen regninger i ny og ne i tillegg..

 

Men så lenge man gjør litt hele tiden så stopper det iallfall ikke helt opp, selv om det tar litt tid.

 

Så må jeg ta noen tvungne pauser pga smerter i kne og rygg, men da bruker jeg tiden til å lete etter deler på nett.

 

For å sitere Solan Gundersen: "Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lengre tid". :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ossen går e her a? Fått kjøpt deg ny motor?

 

Nei, har for mange jern i ilden akkurat for tiden. Holder på med hus akkurat for øyeblikket. Men har fått sveist de dårlige sveisene på den 140 akselen, sånn at nå er det egentlig bare å dra og få skilta på Amazon. Bare jeg får tid en dag..

 

Så får jeg ta motor, gir og ny bakaksel videre utover vinteren håper jeg.

 

Har div andre bilprosjekter som står i kø også, så jeg må sjonglere litt der.. :wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har hatt meg en lengre pause, fått unna endel andre ting som måtte gjøres, men nå blir det snart litt mer tid igjen:)

 

Har ikke fått tak i 1031 bakaksel enda, men jeg fikk sveist de sveisene på 140 akselen som sagt.

 

Skal se om jeg greier å få skilter på bilen iløpet av mellomjula, hadde vært en fordel å fått det unnagjort før nyttår egentlig.

 

Med tanke på engangsavgiften jeg har betalt, som er beregnet for 2008, og mest sannsynlig vil gå opp neste år. Og som da må behandles på nytt igjen. = ny papirmølle/stress..

 

Får se hva jeg rekker å få gjort.. Før denne tråden dør ut helt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok forresten å sota bakrutene her litt tidligere i høst, synspunkter

på det? Er vel egentlig bare midlertidig, og jeg blir nok å

legge lysere film på rutene etterhvert, hele veien rundt..

 

Jeg måtte bare prøve ut med mørk film først, den kan få være

sånn nå fram til jeg får lakket bilen.. Da blir det liksom

komplett stilbytte på hele bilen, nå er den mest bare harry..

hehe :D

film2.jpg

S1030675.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår