sleeks Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Hei! Lurer på hvor lakk koden står på bilen? Har hørt rykter at det står under panseret? Bilen er en Golf 3 Gti 1995 mod. Takker for svar! Og vet noen om noen sider der jeg kan få bestilt lakk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gompen Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 ring møller og spør. De får opp lakkoden ved å taste inn reg.nr ditt. Det bruker også å stå på en lapp som er klistret i reservehjulbrønnen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 har du serviceheftet på bilen så står koden der=) 4 tall/bokstaver min er forresten LP3G Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_kjar Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 den kan også stå i bagasjerommet =) det var der lakkereren min fant den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg