kimmi89 Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 ja lån å hele pakka ;) Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtråner Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Hvis det hjelper, så har jeg en Passat 1,8t som er en typisk "ungdomsbil" og med like mye hest, og den betaler jeg 9500 i året for men delkasko bare da. Avhenging av bosted, sikkerhestordninger osv. vil jeg tippe Audien blir på rundt 9-10lapper i året delkasko, men desverre ganske mye mer fullkasko, så vil du ha en dyr bil blir det nesten greiest å sette den på foreldra dine, hvis du tør da for de mister vel bonus hvis du krasjer.. Hadde i hvert fall gjort meg forbanna vet jeg ;) Og etter norske regler og avgifter, så er vel alt med mer enn 120 hester sportsbil :P Du blir flådd, men gøy for det... hehe :drive2 Siter Gt = gaffeltruck VW Passat 1,8t 97mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Kjøper du en billig bil er det ingen vits med kasko. Ikke forsikre bilen om den er verd 30k, det blir altfor dyrt. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Can90 Skrevet August 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Da håper jeg at jeg tar det riktige valget. Skal snart ha oppkjøring og da fyllfører jeg lån og bil:D Takk for all hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 vital skade mellom dnbnor er det billigste jeg har funnet sjekk der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Sjekka Postbanken? De har kalkulator også..tror de er gaaanske billige. Skal ikke si noe sikkert, men er verdt å sjekke ut. http://www.postbanken.no Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg