kian Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Heisann! Det har seg nå slik at min så gode gamle bluebird har begynt å bli veldig sjaber! Jeg kommer til å flytte i November, og trenger derfor sårt en billig bil fra NÅ til November. ER det noen som vet om noe gode leietilbud/billige biler? har søkt mye på finn.no etter brukt, men finner ikke helt noe i min prisklasse. Jeg syns selv at 8000 får bli maks iom jeg snart flytter og bare trenger bil noen mnd. Forslag til hva jeg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 rent a wreck! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadBoyTurbo Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 glem andre innlegget mitt, trodde du trengte bil i usa.. :P eller var det det du mente? Siter Derbi drd sm 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kian Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 hehe nei var fra nå, i norge ja. Jeg omgjorde innlegget mitt slik at det ikke skal være rom for misforståelser nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadBoyTurbo Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 hehe ok :P Siter Derbi drd sm 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Leiebil kan du bare glemme for 8000,-. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Ville ikke tatt prisene på en bruktbil så tungt, hovedsaken må jo være at den ikke har kostet deg noe når den er solgt igjen. Og da er det relativt likegyldig om den koster 1 000,- eller 50 000,- :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg