Gå til innhold

Style BMW 318is.

Ranger emnet


andersio

Anbefalte innlegg

Hei, Pappa kjøpte mellom 1999 og 2001 en BMW 318is 3 serie for 80000Kr. Vi har lurt veldig på å style den og trimme den, men trenger litt info om vilke muligheter vi har, og når jeg mener styling så mener jeg ikke ''Pimp My Ride Style'' med titals lcd skjemer og mange høytalere. Jeg kommer sansynligvis til å kjøre rundt i den om 4 år når jeg blir 18. Vi har tenkt på å senke den og litt sånt. Vi vil også trimme den, ifølge wikipedia:http://no.wikipedia.org/wiki/BMW_3-serie Så har den 136Hk, vi kunne tenkt oss mer. Akuratt nå er den helt orginal bare så det er sagt. Kom med tips så hadde vi blitt veldig takknemlige, vi har fåreløbig ikke noe maks budsjett. Det kommer senere. Den har foresten Twincam motor.

 

PS Beklager alle skrivefeilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT ||| OT |||

e30 dette. Rundt år 2000 kosta en e36 318is langt over 100k. Dessuten har e36 140hk, mens e30 136hk som nevnt tidligere.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m-tech2 styling er pent til E30. Angående trimming av denne motoren er det ikke så mye man kan gjøre uten at det koster mye. Mange tror desverre at man bare kan hive på en chip, et luftfilter og et større eksosanlegg så har bilen over 20hk mer. Dette stemmer ikke. Vil derfor anbefale å holde denne motormessig original da trimming av en slik motor vil koste mer enn det smaker.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår