kjetild Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Hei, bøyer meg i støvet, mottar alle "sleipe" kommentarer med grunne, men her prøves det igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 det lille jeg ser, ser bra ut, men du har ikke noen større bilder? liker disse bilene, :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetild Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 hehe, det var det da. jeg er ikke så go på dette. de bildene jeg hadde, ble slik da jeg lastet de opp, hvis noen kan hjelpe med å få inn noen større, takker jeg hjertligst k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Du bare kopierer bildelinken, og skriver Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetild Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 prøve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetild Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 løste seg se tråd med dato 24/08 - 08, der ligger det gode bilder- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg