Gooner87 Skrevet August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Takk for forklaringen! Forsto det litt bedre nå. Må jeg ha et nytt batteri? Da jeg snakket med autobilstereo.no fikk jeg beskjed om at jeg kommer til å merke om det orginale batteriet burde skiftes når jeg begynner å teste anlegget. Men etter å ha snakket med han som skal hjelpe meg sa han at jeg burde skifte batteriet også,kanskje også dynamoen. Men må ikke skifte dynamoen, men burde absolutt investere i et nytt batteri. Hvilket batteri burde jeg investere i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Jeg har odyssey pc 1700, supert batteri, fikk det fra autobilstereo jeg også :) Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Takker for svar Terjeo! Men blir ikke det batteriet litt for stort i størrelse,tenker da på bredden og høyden. Så på det batteriet som sitter orginalt i bilen fra før og det ser mye mindre ut. Kan jeg fremdeles få plass til det batteriet du "anbefaler", eller må jeg kjøpe et annet som passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2 fast 4 you Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 du kan jo ha batterie bak og legga kabel framm.... ein normal forsterker bruke 150 amper per 1000watt so då kan du rekna ut kor stort bateri du syns du trenge+ ein kondensator og ny dynamo so får du nåkk strøm.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg