Gooner87 Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Hei! Har satt sammen et anlegg til en peugeot 206, 3-dørs, 2001 modell. Trenger litt hjelp for å se om jeg trenger noe mer: Pioneer DEH-P7000UB Focal 165K2P Dynabel BF 2252 Focal 130CVX Dynabel BF 4501 Rockford Fosgate Roaring P3L-S12 Ground Zero K2PK35 2 stk Fordelerblokk (B17820) 10M Connection kabel SL212-l 1m Dynabel Power kabl 25mm2 rød 1m Dynabel power kabeø 25mm2 sort Må jeg ha et nytt batteri eller kan jeg bare koble meg på det orginale, mer kabel, sikring/sikringsholdere, noe annet? har tenkt å bestille alt fra autobilstereo. Hadde vært evig takknemlig om noen kunne hjulpet meg! På forhånd Tusen takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Severin Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Ville hatt litt lenger enn en meter's kabler med mindre du har batteriet bak da.... Siter Citröen Xantia 1.9 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Hei! Takk for svar. Hvor mange meter burde jeg bestille. batteriet ligger ikke i bagasjen. Trenger jeg sikringer og sikringsholdere også,eventuelt hvor store sikringer burde jeg ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 "gz"pk35 Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Sorry, bare limte inn den mailen jeg sendte til autobilstereo.no Ser at jeg skrev feil nå, takk for rettelsen.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMadDog Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Vel, det er vel vanlig med ca seks meter fra motorrom og bak til bagasjerommet. Sikring bør du også ha ja, de to Dynabel ampene har en samlet sikrings størrelse på 180A så du kan jo bare sette i en 120-150A sikring foran de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Takker for svar! Da blir det sju meter kabel. tar en meter ekstra for sikkerhetsskyld. Ja det går jo an å bare sette inn en sikring på 120-150A,noen som har en eksakt størrelse om hvor stor den sikringa burde være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMadDog Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Trenger ikke noe eksakt størrelse på den. Begge ampene har egne sikringer for overbelastning, så denne sikringa blir førs og fremst for kortsluttning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Nå forsto jeg det. Tusen takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 TheMadDog: så du ville hatt 150A sikring, på 25mm2 kabel? Du har jo GZPK35 på lista, som jeg hinta til lengre oppe her, og sjekker du hva det er, så er det ett 35mm2 kabel-sett, med alt som trengs til og montere kabel bak til forsterker.. :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMadDog Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Så ikke så ekstremt nøye igjennom:) Men ja, burde funke topp det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Ja da trenger jeg jo ikke mer kabel eller sikringer. jeg har som sagt null peiling på det med å bygge anlegg, skal få hjelp av en kompis til legge opp anlegget. Kunne noen laget et enlinjeskjema for meg hvordan oppsettet blir med det utstyret jeg har valgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMadDog Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Du finner nok det meste om du søker litt i forumet her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Ja gjorde det. Men har et spørsmål, fant en tegning hvor det sto kobling av dobbeltspole, hva mener dem med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Dobbeltspole er at høytaleren har 2 spoler. Enkelt forklart hvis du har 0 peiling: Høytaleren har 2 sett med pluss og minus. Du kobler da opp etter dette. Forskjellige måter på forskjellig ohm. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg