Sandmo Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Noen som vet hvor man får tak i stoff som er likt det i bagasjen? Tenkte jeg skulle kle veggen mot baksetene... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Noen som vet hvor man får tak i stoff som er likt det i bagasjen? Tenkte jeg skulle kle veggen mot baksetene... Tror Stian, _eSOo_, har brukt noe stoff som ligner det orginale da han bygde anlegg baki.. Kan jo spørre han :] Du ser bilde av stoffet baki i tråden hans;) Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 d du kler inn basskasser me fra biltema er ganske så likt.. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 samme som jeg brukte TIM :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg