GolfGl Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Etter 10minutter på dette forumet fant eg ut at eg skulle registrere meg , for så og sei ALLE her har meir peiling en meg når det kommer til bil :O Er en del random stuff eg treng til min 95 modell golf 3 1.8 GL .. Skrapen er en grei plass å starte å leite etter småting , men vil helst ha noke som holder godt . Servoreima er røken , kjølevifta i radiatoren surrer og skraper som bare det av og til , hattehylla har gått til helvette , og skulle hatt noen nye bremseskiver .. Noen raske tips til kor en kan få tak i dette raskt og rimelig? Hattehylla kan en raskt få en rimelig og god en på skrapen , men det andre .. På forhånd , takk! :-) Siter Vw Golf 3 - 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 jeg har nok servo reim og vifte liggende. Har egentlig ALLE deler til en 1,8 liggende=P ribbet farmor og farfar sin bil HELT NED før den ble hugget...eneste er at jeg bor i oslo da... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg