ottoracing Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Hei! Den 15.07.2008 parkerte jeg Audien min på Europark Gardermoen, P4H1 parkering, En uke etterpå fikk jeg mms med bilde av bilen som stod på p-plassen uten hjul, sluppet rett ned på bakken. Felgene som ble stjålet var 19-tommere av typen AT Italia Propeller med yokohama S-drive 235/35/19 dekk. Dersom det er noen som har noen opplysninger om hvor felgene er/hvem som har tatt de, evt. gir beskjed dersom de kommer over felgene,så tas det imot med stor takk. Dusør utloves til den som kan komme med tips som kan være med å oppklare saken. Ta kontakt på tlf 98033433, eller send en pm. På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 ikke frekt ment, men hvorfor parkerte du heller ikke i parkeringshusene? er jo mye tryggere Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottoracing Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Fikk inntrykk av at det var trygt å stå der siden det stod at det var kameraovervåking og vakt med hund. Har hørt om mye tjuveri i parkeringshusene der også så det er ikke trygt der heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Har du hørt med det selvskapet som har med overvåkinga å gjøre da? Kanskje de kan hjelp til litt Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottoracing Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Var visst ikke noe overvåking der. Var bare humbug. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Var visst ikke noe overvåking der. Var bare humbug. Er det ikke de som er ansvarlige da? Jeg mener at når de setter opp skilt da stoler jo folk på at de har overvåkning å at det skal være trygt å stå der.... Jeg ville faktisk sjekket det med en advokat eller politiet. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg