volvo240gl_1986 Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 hei, jeg lurer på hva ett rele heter og hvor jeg kan få tak i det? dette hvar forklaringe jeg fikk, når jeg sa jeg ville ha 2 stykk batteri "for å være på den sikre siden ville jeg brukt 2 batterier. 1 som primært forsyner bilen og motor med strøm, og et som driver stereoen. Dette bør kobles på en måte at når du bruker stereoen så tapper du ikke startbatteriet i bilen så dette alltid er fulladet. Det finnes relebokser som f.eks brukes mye i båt for å skille strømforbruket mellom startbatteri og forbruksbatteriene noen som vet? mvh arnt olav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 tror biltema har en sånn knapp du styrer manuelt. den er kansje til båt, husker ikke Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 De har et slikt skille-relè på Mekonomen, vet jeg. Husker ikke nøyaktig pris, bare at det kostet litt... Så om du kjenner noen med rabatt, burde du få de til å kjøpe det for deg. ;) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 du får det på biltema, vis du har katalogen så skal det ligge på ''strøm'' på båt(lyseblå)husker ikke helt pris med det var under 100 men jeg å huske! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg