Gå til innhold

Ny Octavia TDI RS 2008

Ranger emnet


Momentpower

Anbefalte innlegg

liksom hva hva er vitsen med å forsøple en dyr fin bil som en ny rs. med søpplefelger som ser ut som at de kommer rett fra billigkroken til sharif.?? den er jo nydelig på de originale 18" jo. bare litt senk så er den perfekt

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er nye 18" felger på vinterhjula bestillt. Trodde først at felgene ble zenith 18", men etter en feil fra selger. Så fikk jeg bestille nye og da ble det B14 felgen som er i fra tilbehørs katalogen til octavia. Har ikke fått de ennå men venter i spenning. Her er et bilde fra en annen bil:

B14felg.jpg

Kom gjerne med innspill hva dere synes. Har ikke sett mange andre med den felgen. Noe som jeg synes er litt rart da jeg personlig synes den er de fineste orginal felgen

Skoda Octavia RS 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Da har jeg fått pakke med varer fra Milotec. Jeg bestilte øyelokk og lastebeskyttelse til bilen. Var en prøve bestilling for å se om firmaet var seriøst, varene kom i posten og jeg er fornøyd. Har bomma litt på bestillinga og fått 2 stk lastebeskyttelse. Mulig jeg selger den jeg har til overs.

Skal høre med lakkerer om å lakke øyelokka, men vurderer å gjøre det selv. Finnes det orginal lakk å få kjøpt på box til RS Blå? for å lakke øyelokka. og så har jeg tenkt å lakke noe i fronten på bilen.

skodabeskyttelse.jpg

 

73582777_PZiOdbVU.jpg

 

73582777_PZiOdbVU-1.jpg

Skoda Octavia RS 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan jo bli bra, lakk koden står i instruksjons boka eller ett eller annet sted, eller bare dra på lakk verkstedet og spør om de kan finne den for deg, skal stå undr panseret ett sted og i bagasjen hvis ikke jeg tar feil. gleder meg til og se resultatet på bilen, :)

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår