Anjalef Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Vi kjører en passat 96 mod, og siden det ikke er vår bil så kan jeg ikke style den, men har dere no tips te hva jeg kan gjøre med den? Er min bror sin så trur ikke han bryr seg. Bilder kommer senere i dag, har ikke tatt bilder av den enda... Siter Anja har bildilla... Vi kjører Volvo XC 70, 01 mod. Super bil. Er mamma te en gutt på snart 2 år, og samboer med verdens beste mann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Hei! Litt lettere vist du skriver hvilken motor etc du har men chip er vel alltid en god ide:) Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anjalef Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Jeg vet ikke så veldig mye om bilen, mener det er 1,6 bensin. Er det jeg vet. Chip, hva er det? Siter Anja har bildilla... Vi kjører Volvo XC 70, 01 mod. Super bil. Er mamma te en gutt på snart 2 år, og samboer med verdens beste mann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Vi kjører en passat 96 mod, og siden det ikke er vår bil så kan jeg ikke style den, men har dere no tips te hva jeg kan gjøre med den? Er min bror sin så trur ikke han bryr seg. Hett tips: gi faen og la den være, bruk pengene DINE på noe mer fornuftig. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg