Anjalef Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Sambo møtte en fugl her en kveld som klarte å ta det høyre speilet. Siter Anja har bildilla... Vi kjører Volvo XC 70, 01 mod. Super bil. Er mamma te en gutt på snart 2 år, og samboer med verdens beste mann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anjalef Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Ingen som vet? Siter Anja har bildilla... Vi kjører Volvo XC 70, 01 mod. Super bil. Er mamma te en gutt på snart 2 år, og samboer med verdens beste mann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 ring på toyota da vettu? :P de har sikkert peiling på det :D hehe.. eller du BØR ha greie på det xD Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anjalef Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 ring på toyota da vettu? :P de har sikkert peiling på det :D hehe.. eller du BØR ha greie på det xD Jeg skal ringe Toyota på mandag og høre med dem. Hva mener du med at jeg bør vite det? Siter Anja har bildilla... Vi kjører Volvo XC 70, 01 mod. Super bil. Er mamma te en gutt på snart 2 år, og samboer med verdens beste mann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 mente de xD hehe :P en liten skrive feil fra min side.. sorry.. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anjalef Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 mente de xD hehe :P en liten skrive feil fra min side.. sorry.. Det går greit. Siter Anja har bildilla... Vi kjører Volvo XC 70, 01 mod. Super bil. Er mamma te en gutt på snart 2 år, og samboer med verdens beste mann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mons-1 Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Se på ebay.uk så finner du sikkert et speil billigere enn i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg