Azzido Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Fronten jeg har nå er litt sprekt og jeg vurderer om jeg skal kjøpe ny eller lappe på den jeg har... men er ihvertfall 3 forskjellige det står i mellom... legger ved 3 bilder... si deres mening og hvilken dere mener passer best, kom gjerne med forslag på andre fronter oxo... 1.SeidlTuning "FLASH - M" 2.Rieger Tuning E46-M3 Look (samme som jeg har nå) 3.Kerscher "KML" Front E36 Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 rieger sin (den du har nå) synes jeg du burde ha sammen med E46 M3 "hekk" fanger bak også. da hadde det blitt fint ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by KERSHER rieger sin (den du har nå) synes jeg du burde ha sammen med E46 M3 "hekk" fanger bak også. da hadde det blitt fint ;) tanken har streifa meg ja Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 ja, eller du kan ha FK automotive fangeren (en som ikke alle har) eller esquise sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by KERSHER ja, eller du kan ha FK automotive fangeren (en som ikke alle har) eller esquise sin. har du bilder? eller veit om et sted jeg kan se bilder av de? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 jeg vet bare at det ligger en del bilder av bmw E36 fangere på http://www.czt.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 jeg har slik seidl fanger og synes den ser litt hjulbent ut med den grillen som er integrert.har også en slik kerscher fanger og synes den blir litt høy hvis bilen ikke er maks senket. tror nesten jeg ville hatt slik fanger du hadde jeg. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 stemmer det med kerscher fronten, trur foresten at kerscher sin fanger er AKKURATT like "høy" som en HELT org E36 fanger (ikke M) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by KERSHER stemmer det med kerscher fronten, trur foresten at kerscher sin fanger er AKKURATT like "høy" som en HELT org E36 fanger (ikke M) stemmer det.8 mm lavere og det er der du fester hjulbueplasten mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 at den fronten bygger masse ned er viktig =) lavere jo bedre... e46 fronten som jeg har nå er passe... legger ved bilde hvor dere kan se høyda etter 60/40 senking... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 er den ikke bare skadet i det ene hjørnet den fangeren du har nå? mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by kas er den ikke bare skadet i det ene hjørnet den fangeren du har nå? mvh jo forsåvidt.. men er også ripete og sprekt under... sprekker som du ikke ser om du ikke veit om de liksom... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Liker den seidl fornten......Gir e-36`en akkurat det den trenger Litt mer bredde over fronten(ser litt kalvbeina ut) Dessuten slipper man å kjøpe 96/97 grillen vis man ikke har det fra før da.... Ellers så har du jo lumma eller zeemax Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Tror jeg ender opp med samme fronten som jeg har... fikk tilbud i dag... -E46 M3 fronten m/linselys og netting -innerskjerm foran (knakk i smellen med fortauskanten) -1stk linselys som er knust på den andre fronten som jeg skal selge dette får jeg for 2600,- gidder ikke å lure så veldig da =) hehe så om noen vil ha min gamle front så si ifra... får den billig... med litt lapping så er den fin... kunne gjort det selv... men hater sånt arbeid.... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Personlig så likte jeg best 3.Kerscher "KML" Front E36, men nå har du jo valgt... :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg