Gunnar KRC Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 men på fk'en min er ikke filtere skrudd rett på blokka.. er flyttet bakover mot girkassa so går de noen slanger ut før oljefiltere og opp på noen rør bare fjern forlengern, kjøp en ny sandwich til luftavkjølt olje så skjønner du resten :) Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 går lovlig treigt med oppdateringer her men... Nyeste aktiviteter er bytte av girkasse, ikke noe problem å bytte til getrag, kassa fungerer fint og nye clutchen holder bra. Har også fått tilpasset vannavkjøling og downpipe til 16t, byttet til 968 dyser, justerbar malpassi btr, bosch o44 bensinpumpe og spesialchip. Bestilte nye instrumenter fra demon tweeks, stack bredbåndslambda, bensintrykk og turbotrykk måler. disse instrumentene passer meget godt i en 240 så når jeg får råd skal jeg bytte ut resten av instrumentene. Bilen er nå kjørbar, kjører på 1 bar i ladetrykk å synes bilen fungerer meget bra, men jeg har igjen en del arbeid med oppstiving av bilen. Har liggendes superflex foringer til bakaksling og forstilling, trenger også coilovers og fjørtårnstag +++ Er godt å endelig få brukt bilen litt etter å ha brukt en del penger og tid på prosjektet, men blir vel noe utgifter med dekk fremover regner jeg med for de forvinner raskt :D Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.